Πόσο ενημερωμένοι είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου για σπουδές ? επαγγέλματα; Ποιες είναι οι πηγές εκπαιδευτικής και επαγγελματικής πληροφόρησης;
Σε αυτά τα ερωτήματα αλλά και σε πλήθος άλλων έρχεται να απαντήσει η «Διαχρονική έρευνα εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» με τα αποτελέσματα της Α΄ φάσης των Παναγιώτη Ρουσέα και Βασιλείας Βρετάκου, Αθήνα 2008, ΥΠΕΠΘ ? Π.Ι. Σκοπός της έρευνας έιναι η διερεύνηση της εξέλιξης των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών των μαθητών - αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και στοιχείων σχετικών με την εγκατάστασή τους στην αγορά εργασίας. Η έρευνα διαρθρώνεται σε τέσσερεις φάσεις και είναι τύπου panel. Αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών της Γ? Γυμνασίου του σχ. έτους 2006-2007 (cohort) θα διερευνηθεί σε τέσσερεις διαφορετικές φάσεις χρονικά. To 2007, 2010, 2013 και 2018.
Τest επαγγελματικού προσανατολισμού, δωρεάν από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας.
Test επαγγελματικών ενδιαφερόντων, Test εργασιακών αξιών και Test επαγγελματικών αποφάσεων.
![]() | Σήμερα: | 31 |
![]() | Το μήνα | 137 |
![]() | Συνολικά | 324638 |
Σχεδίαση & Ανάπτυξη Αρναούτης Ιωάννης Εκπαιδευτικός του 2ου Γυμνασίου Δράμας.
Διαχείριση & Καθημερινή Ενημέρωση οι Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας: Mυστακίδης Ιωάννης & Παπαδόπουλος Μιχαήλ.