Τι περιλαμβάνει η βεβαίωση πρόσβασης και ένα παράδειγμα υπολογισμού μορίων

Κατηγορία: Yπολογισμός Μορίων
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Γράφτηκε από τον/την Διαχειριστής Εμφανίσεις: 1322

 

Δείτε μέσα από ένα παράδειγμα τα στοιχεία που περιλαμβάνει η βεβαίωση πρόσβασης που αποκτούν οι μαθητές και οι μαθήτριες από το Γενικό Λύκειο αποφοίτησής τους ή της τελευταίας συμμετοχής τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου. Ένα αντίγραφό της καταθέτουν μαζί με το μηχανογραφικό δελτίο.

 

Ο γενικός βαθμός πρόσβασης που σε αυτήν αναγράφεται πολλαπλασιάζεται επί (Χ 8) και προσδίδει τον σημαντικότερο αριθμό μορίων. Τα υπόλοιπα μόρια προέρχονται από τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας όπως αυτά καθορίζονται για κάθε επιστημονικό πεδίο.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα ο μαθητής της ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ κατεύθυνσης έχει εξεταστεί στο μάθημα γενικής παιδείαςΜαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής αλλά και στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.
Επομένως εάν στο μηχανογραφικό του δελτίο επιλέξει σχολές και τμήματα από δύο επιστημονικά πεδία τότε το ένα από αυτά θα είναι υποχρεωτικά το 1ο Επιστημονικό Πεδίο και το δεύτερο μπορεί να είναι ένα από το 2ο ή το 4ο (τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής του δίνουν αυτό το δικαίωμα) ή το 5ο μιας και η επιπλέον συμμετοχή του στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας του δίνει τη δυνατότητα επιλογής και τμημάτων του 5ου Επιστημονικού πεδίου.

Τα μόριά του λοιπόν για κάθε πεδίο θα έχουν ως εξής:

Α. Μόρια που προκύπτουν από το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης 
12,60 Χ 8 = 100,80
Β. Μόρια από μαθήματα αυξημένης βαρύτητας για κάθε επιστημονικό πεδίο


1ο Ε.Π. 
Αρχαία     10,2 Χ 1,3 = 13,26 
Ιστορ.      15,4 Χ 0,7 = 10,78
Σύνολο μορίων (100,80 + 13,26 + 10,78) Χ 100 = 12.484


2ο & 4ο Ε.Π. 
Μαθημ.       09,7 Χ 0,9 = 8,73 
Νεο. Γλώσ.  10,9 Χ 0,4 = 4,36
Σύνολο μορίων (100,80 + 8,73 + 4,36) X 100 = 11.389


5ο Ε.Π. 
ΑΟΘ        18,1 Χ 1,3 = 23,53        
Μαθημ.    09,7 Χ 0,7 =  6,79 
Σύνολο μορίων (100,80 + 23,53 + 6,79) X 100 = 13.112


«Στις περιπτώσεις που κατά τον υπολογισμό του Γενικού Βαθμού Πρόσβασης προκύπτουν περισσότερα των δύο δεκαδικά ψηφία τότε, αν το τρίτο δεκαδικό ψηφίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο του πέντε (5), το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο προσαυξάνεται στο αμέσως επόμενο παραλειπομένων των λοιπών, αν είναι μικρότερο του πέντε (5), παραλείπονται όλα τα υπόλοιπα πλην του δεύτερου δεκαδικά ψηφία. Στις περιπτώσεις που κατά τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης μαθήματος προκύπτουν περισσότερα του ενός δεκαδικά ψηφία τότε, αν το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο του πέντε (5), το πρώτο δεκαδικό ψηφίο προσαυξάνεται στο αμέσως επόμενο παραλειπομένων των λοιπών, αν είναι μικρότερο του πέντε (5), παραλείπονται όλα τα υπόλοιπα πλην του πρώτου δεκαδικά ψηφία.» (Φ253/151507/Β6 Υπουργική Απόφαση ΦΕΚ Β΄-2539/29-12-09)


Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο φυλλάδιο οδηγιών υποψηφίου έτους 2010

Test επαγγελματικού προσανατολισμού - δωρεάν!

Τest επαγγελματικού προσανατολισμούδωρεάν από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας. 
Test επαγγελματικών ενδιαφερόντων, Test εργασιακών αξιών και Test επαγγελματικών αποφάσεων.

Bίντεο επαγγελμάτων γνώρισε τον κόσμο της εργασίας
Mετρητής Επισκέψεων
190399
Σήμερα:Σήμερα:52
Το μήναΤο μήνα1976
ΣυνολικάΣυνολικά190399
Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Εισαγωγή σε Πανεπιστήμια της Κύπρου 2017-2018
Τελευταία νέα
Δημοφιλείς αναγνώσεις

Σχεδίαση & Ανάπτυξη Αρναούτης Ιωάννης Δ/ντής Γυμνασίου Αγίου Αθανασίου Δράμας.

Διαχείριση & Καθημερινή Ενημέρωση οι Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας:  Αρναούτης Ιωάννης & Παπαδόπουλος Μιχαήλ.